Lisapaki The Sims 3 Ambitions nipid: |
Pilt | Mida on vaja | Kuidas täita võimalust |
---|---|---|
1 Pallaadium (maak või kang) | Tuleb leida pallaadium: | |
10 eluvilja | Tuleb saada 10 eluvilja: * Aiandusoskuse 7.astmel saab kasvatada * Ajamasinaga minevikust tulles võib kaasas olla * Kui on lisapakk World Adventures, saab kohalikelt turgudelt mõnikord osta Ja viia need Teaduslaborisse | |
1 südamekujulise lõikega roosa teemant | Tuleb leida roosa teemant: | |
100 kola | Tuleb saada 100 kola: * Prügimäelt saab korjata * Lasta asjuõhku ja korjata * Leiutaja töölaualt saab osta 550§ eest Ja viia need Teaduslaborisse | |
Eelmise võimaluse täitmise eest sai sims oma seljakotti elukiivri ja selle abil saab ta hakata oma leiutaja töölaual tegema müstilistleiutist. Selleks kulub aega päris palju - pisut rohkem kui 12 simsitundi. Kuid tulemuseks ongi Simbot |
Kui Simbot on valmis, siis saab teda võtta oma pereliikmeks (adopt) või lasta laia maailma (Release into Wild). Oma pereliikmeks võttes saab Simbotile panna nime ja sinu simsist saab Simboti vanem (ema või isa), Simbot on siis sinu simsi laps ja sinu simsi pärislapsed on Simboti poolõed-vennad. Laia ilma lastes hakkab Simbot elama linnas ja sa võid teda tänavatel ka kohata.
Esimese Simboti sugu on juhuslik, kuid edaspidi saab leiutaja töölauale klikates valida roboti valmistamisel ka meessoost või naissoost Simboti. Soost olenevalt on Simboti välimus pisut teistsugune, muud erinevused puuduvad. Simboti valmistamist saab leiutaja töölauale klikates valida, kui kõik komponendid (100 kola, 1 pallaadium, 10 eluvilja, 1 roosa teemanti süda) on simsil seljakotis, muidu ei saa robotit teha.
Simboti elu
Igal Simbotil on alati kaks iseloomutunnust - hüdrofoobia ja julge, teised tunnused tulevad eluauhinnaga juhuslikult, leiutaja tööpingil valmistamisel leiutajasimsi tunnustest. Samuti on igal Simbotil alati kaks oskust - leiutamine ja meisterdamine, nende oskuste tase on erinev.
Simbot toimetab, suhtleb ja teeb igasuguseid asju põhimõtteliselt samamoodi nagu tavaline sims, ainult mõned asjad on Simbotil teistsugused.
Näiteks vajadused on Simsbotil teiste nimedega, kuid nende vajaduste rahuldamine käib ikka samuti nagu tavalisel simsil, kui mõni erand välja arvata.
SimBoti vajadus | Vastab simsi vajadusele | Tegevus vajaduse rahuldamiseks | |
---|---|---|---|
Kolavaru (Scrap Reserves) | Nälg (Hunger) | Süüa tavalist sööki | |
Jäätmed (Waste Buildup) | Vetsuhäda (Bladder) | Minna tavalisse vetsu | |
Laadimine (Charge) | Energia (Energy) | Magada tavalises voodis | |
Inimese mõju (Human Interaction) | Suhtlemine (Social) | Suhelda | |
Lihtne ajaviide (Trivial Entertainment) | Lõbu (Fun) | Teha midagi lõbusat |
Kolavaru ehk nälja jaoks saab Simbot süüa tavalist sööki, kuid tema nälja kustutab kõige paremini kola. Juba üks kola täidab Simboti Kolavaru vajaduse ja annab ka "Suurepärase toidu" tujukaardiga kuni 8 tunniks 25-35 tujupunkti. Ning suhtlusvajaduse rahuldamiseks saab Simbot suhelda ka erinevate teiste masinatega, nagu pliit, külmkapp, televiisor jne.
Puhtust ehk hügieeni Simbotil ei ole, vastupidi, ta kardabvett ja ei tohi veega kokku puutuda, muidu ta lihtsalt lülitub välja ja saab tujukaardi "Lühises" (Short Out). See tujukaart kestab neli tundi ja sel ajal saab sims teda parandada (repair) või ümber programmeerida (reprogram). Ümber programmeerimise käigus saab Simbotile valida uued iseloomutunnused.
Simbot ei saa elektri ega tulega kõrvetada, vastupidi, elektrist saab Simbot positiivse "Energiat täis" tujukaardi ja tema laadimisvajadus täitub lõpuni. Simbot saab minna tööle, suhelda simsidega igat moodi, ka romantiliselt ning teha woo-hood, kuid ta ei saa teha lapsi. Simbotil on mõned huvitavad suhtlusvalikud nagu Show Off Features, Discuss Oil Brands, Insult Puny Human Brain
Nagu leiutaja saab asju õhku lasta, saab ka Simbot kõiki asju lõhkuda, temaga asjade peale klikates tuleb valik Purusta (Smash) ja kui valid selle tegevuse, hakkab Simbot laialiaetud kätega tiirlema ja koos valitud asjaga võib ta purustada veel teisigi asju. Lennata Simbot ei saa.
Kui simbot magab, siis Z-z-z asemel tulevad ta suust nullid ja ühed. Kui majas läheb mõni elektriaparaat katki, võib simbot seda masinat leinama hakata. Teised simsid võivad Simboti kartma hakata, samamoodi nagu nad kardavad vaimu või muumiat.
Kui sul on ka lisapakk World Adventures, siis tea, et Simbotist ei saamuumiat. Kui ta isegi magab neetud sarkofaagis, jääb ta endiseks, kuid üks tema iseloomutunnus muutub kurjaks.
Simboti eluaeg on väga erinev, millest see sõltub, pole teada. Simbot võib elada vaid mõne nädala, kuid võib elada ka mitu generatsiooni. Üldiselt sureb Simbot vanadusse, kuid erinevalt vanadusse surnud simsist on simboti hauaplaadil liivakell roboti käes. Pärast surma saab simbotist vaim, ja tal on kõik samad omadused, mis tavalise simsi vaimul. Surmast ja vaimudest lähemalt loe siin.
Simsimaa veeb annab ainsana Eestis ja eesti keeles täieliku ülevaate The Sims seeria mängudest ja nende lisadest, infot, nippe, koode ning veel palju muud The Sims seeria mängude kohta. Kõik siin leheküljel avaldatud materjalid on vabad kopeerimiseks ja kasutamiseks, sest sa teed seda nagunii.