The Sims koodid:

The Sims serial number: 100486-585530-905808-0928

Vajuta korraga klahve CTRL, SHIFT ja C. Ekraani ülemisse vasakusse nurka ilmub hall kastike, kuhu kirjuta kood ja vajuta ENTER. Viimase sisestatud koodi kordamiseks ei ole vaja kirjutada kogu koodi uuesti, vaid selle asemel ! (hüüumärk) ja kui kirjutad ühte kasti mitu kordust või koodi, siis nende vahel peab olema ; (semikoolon).

KOODMIDA SEE KOOD TEEB
KLAPAUCIUSAnnab raha 1000 $.
 Rahakoodi juures on nüüd hea kasutada kordusmärki !, saad trükkida koodi järele semikooloni ja hüüumärgi ja jälle semikooloni ja hüüumärgi jne ja siis lisa veel üks märk, mis ei ole ; või !. Näiteks kirjuta koodikasti KLAPAUCIUS;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!k ja nüüd hoia näpp Enteri klahvi peal. Ekraanil vilgub küll teade, mis ütleb, et koodis on midagi valesti, kuid raha muudkui voolab. Lõpuks kui arvad, et raha on küll, kustuta see viimane märk ära ja vajuta viimast korda enterit.
AUTONOMY #(# asemel on arv vahemikus 1 kuni 100) Muudab simsi iseseisvust. Suurem arv tähendab ka suuremat iseseisvust. Iseseisev on sims siis, kui Options menüüs on ristike Free Will ees kastis.
MOVE_OBJECTS ONSaad liigutada ja kustutada KÕIKI asju ja olendeid
MOVE_OBJECTS OFFLülitab eelmise koodi välja
MAP_EDIT ONMänguplats muutub ruuduväljaks, kus punaste täppidega ruut on see, kuhu saab ehitada ja tõsta asju, valgete täppidega ruut aga see, kus ei saa midagi teha. Nüüd saad muuta neid ruute vastupidiseks, tavaliselt kasutatakse selleks, et suurendada ehitatavat mänguvälja. Kuid ole ettevaatlik, punaste täppidega ruudud jäävad näha ka naabruskonna ekraanil ja kui sa kõik ruudud sellisteks muudad, ei pruugi naabruskonna lehel selle krundi pilt enam nii ilus välja näha.
MAP_EDIT OFFLülitab eelmise koodi välja
DRAW_ROUTES ONTähistab valitud simsi teekonna värvitäpikestega. Selle koodi abil saad teada, millise tee sims kuhugi jõudmiseks valib. Teinekord võib sellest olla abi, et näha, kas näiteks otseteel on mingi takistus.
DRAW_ROUTES OFFLülitab eelmise koodi välja
EDIT_GRASS #(# asemel on arv vahemikus -150 kuni 150) Kood töötab ehitusrežiimis ja muudab muru pikkust (rohelust) igas ruudus. -150 tähendab paljast maad (pruun värv), 150 tähendab kõrgeim võimalik muru (tumeroheline). Sisesta see kood mingi arvuga ja nüüd klikka ruudule, kus tahad muru pikkust muuta. Et sellest koodist välja tulla, mine kas teise režiimi või sisesta see kood ja numbriks pane 0 (null).
GROW_GRASS #(# asemel on arv vahemikus 1 kuni 150) Kood töötab ehitusrežiimis ja muudab muru pikkust korraga tervel krundil. Seda on vaja näiteks, kui oled krundil mägesid kas tekitanud või tasandanud ja sellest on jäänud pruun maa, et seda roheliseks teha.
ROTATION #(# asemel on arv vahemikus 0 kuni 3) keerab pilti täisnurga võrra.
SET_HOUR #(# asemel on arv vahemikus 0 kuni 23) Saad panna sulle sobiva kellaaja. NB: Ettevaatust, selle koodi kasutamine võib mängu segi lüüa, näiteks ei tule su sims enam töölt koju või ei juhtu midagi, mis kellaajaga seotud.
INTERESTSNäitab antud simsi või looma huvisid ja iseloomu. See aitab näiteks valida teemat, millest selle simsiga rääkida.
HOUSE #(# asemel on arv vahemikus 1 kuni 10) Saad minna vastava numbriga majja, kui majas pole elanikke.
WATER_TOOLKood töötab ehitusrežiimis ja selle abil saab panna krundile vett (mitte basseini). Sisesta kood ja nüüd liiguta nooleke ruudule, kuhu tahad veesilma teha ja klikka, liiguta teisele ruudule ja klikka jne. Et vett kustutada, liiguta nool sinna kohta, hoia all CTRL klahv ja klikka. Et sellest koodist välja tulla, mine kas teise režiimi või sisesta see kood uuesti.
HISTORYKirjutab üles simsipere ajaloo. Tekstifail nimega History ilmub The Sims kataloogis.
PREPARE_LOTTeeb krundi, asjad ja simsid korda ja paneb need algasendisse. Näiteks voodid on korras, vannid ja vetsupotid puhtad, telekad ja raadiod väljas, simsid on kodus jne. Selle koodiga saad ära parandada vead, mis on juhtunud näiteks koode map_edit ja move_objects kasutades.
ROUTE_BALLOONS ONSimside pea kohale ilmuvad mullid, kus on info selle kohta, millest ta mõtleb või mida teha tahab, nagu koomiksis.
ROUTE_BALLOONS OFFLülitab eelmise koodi välja.
DRAW_FLOORABLE ONKasutatav ehitusrežiimis. Näitab põrandaruudustikku.
DRAW_FLOORABLE OFFKasutatav ehitusrežiimis. Ei näita põrandaruudustikku. Näiteks teisel korrusel seda koodi kasutades näed, milline näeb see välja elurežiimis.
TILE_INFO ONKuhu sa iganes noole viid, näed noolealuse ruudu tehnilist infot.
TILE_INFO OFFLülitab eelmise koodi välja.
GRID ONElurežiimis seda kasutades näitabmänguväljal ruudustikku.
GRID OFFOstu- või ehitusrežiimis kasuta seda, siis ei näita mänguväljal ruudustikku.

Lisapakkide koodid: Livin' Large |House Party |Hot Date |Vacation |Unleashed |Superstar |Makin' Magic



Simsimaa veeb annab ainsana Eestis ja eesti keeles täieliku ülevaate The Sims seeria mängudest ja nende lisadest, infot, nippe, koode ning veel palju muud The Sims seeria mängude kohta. Kõik siin leheküljel avaldatud materjalid on vabad kopeerimiseks ja kasutamiseks, sest sa teed seda nagunii.