Selle lehe autor on Erik

Simside elu ja surm: | üldiselt | beebi | laps | täiskasvanu | haigused | surm |

Simside eluead: laps

Kui beebi on kasvanud lapseks, jookseb ta kohe kodust minema. Lapsed ongi The Sims Medievalis iseseisvad, nad suhtlevad rohkem teiste lastega ja on suurema osa ajast kodust väljas. Nad ei käi koolis ega ole neil väljas oleku piiranguid.

Mängija ei saa otse ega ka kangelase kaudu last kontrollida, tema tegevusi tühistada ja vajadusi ega tujukaarte näha. See aga tähendab, et sa ei pea muretsema laste pärast, nad saavad endaga ise hakkama ning mängija saab keskenduda oma kangelase rännakutel saadud ülesannete täitmisele..

Kangelasega lapsele klikates saab temaga vaid suhelda ning vaadata tema seljakotti. Oma last saab saata ka külapoodi tooma erinevaid asju, mis hoiab kõvasti aega kokku, tagasitulnud lapse seljakotist saab siis tõsta poest ostetud asjad oma kangelase seljakotti. Lapse saab saata ka metsa tooma sealt erinevaid vajalikke asju. Alates mänguparandusest 2.0.113, saab simsiloomisrežiimis ning ka riietekirstule klikates lapse riideid vahetada ning lapse üldse kodunt minema saata.

Lapsed ei kasva suureks ega sure, kuid siin on erandeid. Laps kasvab suureks, kui tema vanem sureb ja ta pärib oma vanema ameti ning saab siis uueks kangelaseks. Ning metsa saadetud laps võib kohata seal karu, kes sööb ta ära. Seda näha ei ole, vaid kui oled lapse metsa saatnud, siis võib tulla teinekord teade, et karu on lapse ära söönud ja laps lihtsalt ei tule enam tagasi.

Lapsed on religioonist puutumata. Kui kangelane on valinud mingi usu ja käib Peterani kloostris või Jakobani katedraalis palvetamas, saab ta kaasa võtta oma lapse, kes saab siis vaadata ja kuulata jutluseid, kuid last ei saa pöörata seda usku ei vanem ega preestrid.

Simsiperes saab kasvada niipalju lapsi kui soovi on, kuid korraga saab kangelasel olla 4 last. Iga järgneva lapse sünni puhul tuleb valida üks vanematest lastest, kes läheb siis kodust ära.

LASTE KASVATAMINE:
Laps on ainuke eluetapp, kus simsil on kolm vajadust. Nendeks on nälg (hunger), suhtlemisvajadus (social) ning uni (sleep). Neid täidab laps iseseisvalt ning selleks pole eraldi tegutseda vaja. Lapsega suheldes/mängides saab sims endale tujukaardi ’’Mänginud lapsega’’ (played with child) , mis tõstab fookust 6. tunniks 10 punkti võrra. Tavaliselt tegeleb laps endaga ise, näiteks suhtleb teiste simsidega, otsib ise endale toitu, läheb ise magama, kui ta selleks vajadust tunneb, kuid last saab ka käskida magama minema (võimalus ilmub iga päev peale kella 10 õhtul).

Lapsed mängivad ka omavahel ning nad saavad kasutada mänguparanduses 2.0.113 ilmunud malelauda. Samuti on mängus omapärane laste mõõgavõitlus, mis toimub puumõõkadega. Neid saavad pidada nii poisid kui tüdrukud. Osturežiimist saab lastele mitmeid mänguasju osta ning nendega on võimalus lapsel mängida.

KANGELASTE LAPSED:
Kangelase (nagu näiteks valitseja, sepp, spioon jne) laps/ed on automaatselt oma vanema ameti pärija/jad. Kui mõlemad vanemad on kangelased, pärib laps selle ameti, kelle majas elatakse. Kui vanemal on kolm last, on kasulik üks neist ära saata kaugetele maadele. Siis hakkab ära saadetud laps vanematele kingitusi ja kirju saatma. Neid esemeid, mida laps saadab, ei ole võimalik muul moel saadagi.

ÕPIPOISI NIMI:
Sõltuvalt vanema ametist, saab ka laps oma nimetuse vanema ameti järgi. Kangelase laps saab nimetuse, mis on seotud ta isa, mitte ema töökohaga. See on nimetus, mis tuleb tema pärisnime ette ning mäng näitab ainult lapse eesnime, mitte perekonnanime. Tabelis on toodud esimesena poisi nimetus ja siis tüdruku ning tõlgitud on vaid kangelase amet.

KangelaneLaps

Muusik (Bard)

Lil' Troubadour

Sepp (Blacksmith)

Lil' Smith

Jakobani preester (Jacoban priest)

Lil' Inquisitor

Rüütel (Knight)

Lil' Swordsman/Swordslady

Kaupmees (Merchant)

Lil' Trader

Valitseja (Monarh)

Prince/Princess

Peterani preester (Peteran Priest)

Lil' Friar/Prioress

Posija (Physician)

Lil' Bloodletter

Spioon (Spy)

Lil' Spymaster/Spymistress

Võlur (Wizard)

Lil' Sorcerer/Sorceress

LASTE KASULIKKUS:
1. Laps annab oma sündimisel mõlemale vanemale positiivse fookusekaardi, mis tõstab 1 päevaks fookust 80 punkti võrra.
2. Kui täiskasvanud sims räägib oma lapsega, siis saab ta samuti positiivse tujukaardi, mis tõstab vanemate fookust 6 tunniks 10 punkti võrra.
3. Sims saab saata oma lapse külapoodi vajalikke asju tooma. See säästab kõvasti simsi aega.
4. Kui sims mingil põhjusel surema peaks, saab ta laps tema asemele tõusta.

HUVITAVAT:
1. Emal on lapsega sündimisel parem suhe, kui oma isaga.
2. Laste iseloomutunnused on valitud juhuslikult.
3. Lapse välimus täiskasvanuks saades on väga palju sarnane oma vanemate välimusega.

LAPSE KASVAMINE TÄISKASVANUKS:
Kui sul on olemas mänguparandus 1.3, siis saab laps pärida oma isa ameti, juhul kui lapsevanem sureb või lahkub kuningriigist. Kui su simsil on üks laps, tõuseb ta koheselt sinu simsi asemele. Aga kui sul on kaks või rohkem last, saad sa valida, kelle sa oma surnud simsi ametit täitma võtad.
Kui sa valid järglaseks oma simsi lapse, alustab ta automaatselt oma ametit mitte esimeselt, vaid teiselt astmelt. Eelmise kangelase abikaasa ja ülejäänud lapsed kolivad siit ära.

 

Kas tead veel nippe või oled leidnud vigu siin lehel?
Saada aadressile simsimaa@hot.ee ja oledki saanud Simsimaa abiliseks!

 

Simsimaa veeb annab ainsana Eestis ja eesti keeles täieliku ülevaate The Sims seeria mängudest ja nende lisadest, infot, nippe, koode ning veel palju muud The Sims seeria mängude kohta. Kõik siin leheküljel avaldatud materjalid on vabad kopeerimiseks ja kasutamiseks, sest sa teed seda nagunii.