The Sims 4 koodid:
|
põhikoodid | lisakoodid | nimekirjad |asjade liigutamine | koodiasjad | ehitus | surm | rasedus | suhted | lisade koodid |

Suhetega seotud koodid

Koodidega saad kiirelt arendada suhted simside vahel soovitud tulemuseni. Pea meeles, et suhetes peab ühte koodi kasutama kaks korda - kõigepealt ühe simsi poolt ja pärast teise simsi poolt, st alguses on aktiivne üks sims, sisestad koodi, siis teed aktiivseks teise simsi ja sisestad uuesti sama koodi. Kuid kõigepealt sisesta kood testingcheats true, vajuta ENTER, ja alles nüüd saad sisestada järgmisi koode:

Kood
Asendused
Mida kood teeb ja näited
modifyrelationship X Y A B # LTR_Friendship_Main X - aktiivse simsi eesnimi
Y - aktiivse simsi perenimi
A - teise simsi eesnimi
B - teise simsi perenimi
# - arv vahemikus 0 kuni 100, ja arvu ees võib olla ka miinusmärk

Lisab või lahutab kahe simsi sõprussuhtele koodis näidatud punktid. Miinusega arvu puhul on nad vaenlased, plussiga arvu puhul sõbrad, mida suurem arv, seda suuremad vaenlased või sõbrad.
NÄIDE: Aktiivne sims on Juku Kivi, teine sims on Mati Tamm. Kui tahad neist teha suured sõbrad, sisesta kood:
modifyrelationship Juku Kivi Mati Tamm 70 LTR_Friendship_Main
Nüüd klikka Matile, nii et Mati on aktiivne sims ja sisesta nüüd selline kood:
modifyrelationship Mati Tamm Juku Kivi 70 LTR_Friendship_Main
Nüüd on mõlema simsi poolt suhe suure sõpruse juures

Kui kasutad koodis näiteks numbrit 20, on nad lihtsalt sõbrad, kui aga numbrit 100, on nad parimad sõbrad igavesti, kui aga numbrit -30, on nad vaenlased.

modifyrelationship X Y A B # LTR_Romance_Main

Muudab armusuhte kahe simsi vahel hetkega koodis näidatud punktideni. Miinusega arvu puhul on nad täielikud vastandid, plussmärgiga arvu puhul armsamad.
NÄIDE: Aktiivne sims on Juku Kivi, teine sims on Kati Tamm. Kui tahad, et nad armastaksid üksteist, sisesta kood:
modifyrelationship Juku Kivi Kati Tamm 70 LTR_Romance_Main
Nüüd klikka Katile, nii et Kati on aktiivne sims ja sisesta nüüd selline kood:
modifyrelationship Kati Tamm Juku Kivi 70 LTR_Romance_Main
Nüüd on mõlema simsi poolt suhe suure armastuse juures

Kui kasutad koodis näiteks numbrit 10, on neil üksteise vastu väike romantiline huvi, kui aga numbrit 100, on nad lausa hingesugulased, kui aga numbrit -40, siis lihtsalt pole neil omavahelist keemiat.

 

relationship.make_all_sims_friends Teeb su simsi kõikide teiste krundil olevate simsidega sõbraks
relationships.create_friends_for_sim Toob krundile võõra simsi ja teeb ta su simsiga 50 punktiga sõbraks
relationships.introduce_sim_to_all_others Teeb su simsi tuttavaks kõigi mängusolevate simsidega. See võtab aega...

Järgnevates koodides on vaja simsi ID-numbrit. Ka selle saamiseks on vajalik eraldi kood. Sisesta koodilahtrisse kood
Sims.get_sim_id_by_name X Y
kus X asemele kirjuta simsi eesnimi ja Y asemele kirjuta simsi perenimi.
Tulemuseks saad väga pika numbri, mis ongi selle simsi ID-number, näiteks 838515765450645373
Seda koodi saab kasutada ka võõra simsi ID-numbri saamiseks.

KoodAsendusedMida kood teeb ja näited
relationship.create X Y X - aktiivse simsi ID-number
Y - teise simsi ID-number
Teeb su simsi tuttavaks teise simsiga
relationship.destroy X Y X - aktiivse simsi ID-number
Y - teise simsi ID-number
Teeb su simsi teisele simsile võõraks, st eemaldab
kõik suhtepunktid ja viib suhted nulli
relationship.add_bit X Y Z

X - aktiivse simsi ID-number
Y - teise simsi ID-number
Z - üks väljend järgnevast valikust:
* romantic-Married
* family_husband_wife
* family_grandchild
* family_son_daughter
* family_brother_sister
* family_grandparent
* family_parent

Paneb su simsi teise simsiga näidatud suhtesse või pereliikmeks

NÄIDE: Sinu simsi ID-number on 123456789 ja teise
simsi ID-number on 987654321.
Kui tahad, et teine sims oleks sinu simsi õde või vend, sisesta selline kood:
relationship.add_bit 123456789 987654321 family_brother_sister

Kui sul on Lisapakk "Cats & Dogs" lisapakk Cats & Dogs, siis on loomade ja simside vahelise suhte jaoks eraldi koodid:

Kood
Asendused
Mida kood teeb ja näited
modifyrelationship X Y A B # LTR_SimToPet_Friendship_Main X - aktiivse simsi eesnimi
Y - aktiivse simsi perenimi
A - looma eesnimi
B - looma perenimi
# - arv vahemikus 0 kuni 100, ja arvu ees võib olla ka miinusmärk

Lisab või lahutab simsi ja looma sõprussuhtele koodis näidatud punktid. Miinusega arvu puhul on nad vaenlased, plussiga arvu puhul sõbrad, mida suurem arv, seda suuremad vaenlased või sõbrad.
NÄIDE: Aktiivne sims on Juku Kivi, koer on Muri Kivi. Kui tahad neist teha suured sõbrad, sisesta kood:
modifyrelationship Juku Kivi Muri Kivi 80 LTR_SimToPet_Friendship_Main
Nüüd on sims ja koer suured sõbrad

Kui kasutad koodis näiteks numbrit 20, on nad lihtsalt sõbrad, kui aga numbrit 100, on nad parimad sõbrad igavesti, kui aga numbrit -30, on nad vaenlased.

 

Kas tead veel midagi selles teemas või oled leidnud vigu siin lehel?
Saada aadressile simsimaa@hot.ee ja oledki saanud Simsimaa abiliseks!

 

Simsimaa veeb jagab ainsana Eestis ja eesti keeles infot, nippe, koode ning veel palju muud simsimängudest ja nende lisadest. Kõik siin leheküljel avaldatud materjalid on vabad kopeerimiseks ja kasutamiseks, sest sa teed seda nagunii.