The Sims 4 koodid: |
Asendused | ||
---|---|---|
modifyrelationship X Y A B # LTR_Friendship_Main | X - aktiivse simsi eesnimi Y - aktiivse simsi perenimi A - teise simsi eesnimi B - teise simsi perenimi # - arv vahemikus 0 kuni 100, ja arvu ees võib olla ka miinusmärk | Lisab või lahutab kahe simsi sõprussuhtele koodis näidatud punktid. Miinusega arvu puhul on nad vaenlased, plussiga arvu puhul sõbrad, mida suurem arv, seda suuremad vaenlased või sõbrad. Kui kasutad koodis näiteks numbrit 20, on nad lihtsalt sõbrad, kui aga numbrit 100, on nad parimad sõbrad igavesti, kui aga numbrit -30, on nad vaenlased. |
modifyrelationship X Y A B # LTR_Romance_Main | Muudab armusuhte kahe simsi vahel hetkega koodis näidatud punktideni. Miinusega arvu puhul on nad täielikud vastandid, plussmärgiga arvu puhul armsamad. Kui kasutad koodis näiteks numbrit 10, on neil üksteise vastu väike romantiline huvi, kui aga numbrit 100, on nad lausa hingesugulased, kui aga numbrit -40, siis lihtsalt pole neil omavahelist keemiat.
| |
relationship.make_all_sims_friends | Teeb su simsi kõikide teiste krundil olevate simsidega sõbraks | |
relationships.create_friends_for_sim | Toob krundile võõra simsi ja teeb ta su simsiga 50 punktiga sõbraks | |
relationships.introduce_sim_to_all_others | Teeb su simsi tuttavaks kõigi mängusolevate simsidega. See võtab aega... |
Järgnevates koodides on vaja simsi ID-numbrit. Ka selle saamiseks on vajalik eraldi kood. Sisesta koodilahtrisse kood
Sims.get_sim_id_by_name X Y
kus X asemele kirjuta simsi eesnimi ja Y asemele kirjuta simsi perenimi.
Tulemuseks saad väga pika numbri, mis ongi selle simsi ID-number, näiteks 838515765450645373
Seda koodi saab kasutada ka võõra simsi ID-numbri saamiseks.
Kood | Asendused | Mida kood teeb ja näited |
relationship.create X Y | X - aktiivse simsi ID-number Y - teise simsi ID-number | Teeb su simsi tuttavaks teise simsiga |
relationship.destroy X Y | X - aktiivse simsi ID-number Y - teise simsi ID-number | Teeb su simsi teisele simsile võõraks, st eemaldab kõik suhtepunktid ja viib suhted nulli |
relationship.add_bit X Y Z | X - aktiivse simsi ID-number | Paneb su simsi teise simsiga näidatud suhtesse või pereliikmeks NÄIDE: Sinu simsi ID-number on 123456789 ja teise |
Kui sul on lisapakk Cats & Dogs, siis on loomade ja simside vahelise suhte jaoks eraldi koodid:
Asendused | ||
---|---|---|
modifyrelationship X Y A B # LTR_SimToPet_Friendship_Main | X - aktiivse simsi eesnimi Y - aktiivse simsi perenimi A - looma eesnimi B - looma perenimi # - arv vahemikus 0 kuni 100, ja arvu ees võib olla ka miinusmärk | Lisab või lahutab simsi ja looma sõprussuhtele koodis näidatud punktid. Miinusega arvu puhul on nad vaenlased, plussiga arvu puhul sõbrad, mida suurem arv, seda suuremad vaenlased või sõbrad. Kui kasutad koodis näiteks numbrit 20, on nad lihtsalt sõbrad, kui aga numbrit 100, on nad parimad sõbrad igavesti, kui aga numbrit -30, on nad vaenlased. |
Kas tead veel midagi selles teemas või oled leidnud vigu siin lehel?
Saada aadressile simsimaa@hot.ee ja oledki saanud Simsimaa abiliseks!
Simsimaa veeb jagab ainsana Eestis ja eesti keeles infot, nippe, koode ning veel palju muud simsimängudest ja nende lisadest. Kõik siin leheküljel avaldatud materjalid on vabad kopeerimiseks ja kasutamiseks, sest sa teed seda nagunii.