The Sims 2 väljakutsed: Legacy Challenge

Lehe autor on Cho, lehel on kaasa aidanud Raks, Victoria

Soomes on simsi mängijad leidnud oma mängu uue huvitava eesmärki: Legacy Challenge. Legacys pead kõigepealt looma ühe simsi, kellega hakkad sugu kasvatama. Alguses paned oma simi 5x5 krundile, raha peaks jääma alles 4800 §. Nende rahadega pead hakkama saama. Meheks/naiseks saad vaid NPC või Townie võtta. Koodid on keelatud. Legacy Challenges teatutest asjatest saad punkte. Soomes pannakse Legacy Challenge jutte palju netti. Täpsemalt saad lugeda aadressil  http://www.legacychallenge.com/

Legacy Challenge on üks põnev simsis mängitav sugukasvatamise üleskutse. Sa mängid täielikult ilma koodideta.

Algus

Selles mängus sa lood ühe simmi, mehe või naise, kes on sinu suguvõsa alustaja. Ta võib näha välja milline tahes, ja sa võid valida talle mis tahes elumõtte! Siis osta oma alustajale suur krunt (5x5) ja sulle jääb raha 4800 § Nendega pead hakkama saama. Kui su arvuti on aeglane suurel kruntil, osta väiksem, aga pane raha koodiga 4800 § [familyfunds (pere suguvõsa nimi) 4800 -Kood vajab Nightlife või uuemat lisa!] Osta oma simmile kõik mida tal võimalik selle rahaga on saada ja millega ta elus püsib.

Extreme start

Oled tüdinenud? Tahad uut LC´d alustada, aga tavaline algus on sulle liiga lihtne? Osta entisest suurem krunt, või pane koodiga oma raha 1500 § peale! Selle rahaga ei saa su simm isegi putkad ehitatud, vaid ta peab rõõmsalt taeva all magama. Eriti tore on tal siis kui sul on Seasons ja vihma sajab, või kui kruntil liikkuvad loomad su voodi purustavad.. Aijai. Sellest edasi mängid sa tavaliselt.

Raha ja töö

Kuna su simm pole just eriline rikkur, peab ta tööle minema. Võta leht kätte (arvatavasti pole sa arvutit ostnud) ja vali endale sobiv töö. Tasub vaadata mis on su simmi elusoov, äkki ta tahaks mõne karjääri tippu jõuda? Elusoovide täitmisest on alati kasu, vähemalt saad siis kuldse haua.
Rahapuid tohib kasutada.

Rahakoode EI tohi kasutada mängu mingis kohas.

Naise/Mehe otsimine ja sugu jätkamine

Kuna mängu eesmärk on kümme põlvkonda üles kasvatada, tuleb sul otsida loomulikult oma simmile abielukaaslane. See simm kellega sa sugu jätkad peab olema NPC või Townie. Sa ei tohi ise oma simmile naist/meest teha, ega võtta teda mõnest teisest perest kes on mängitavad.

NPC= Selline simm mis on pandud mängu mõnda tööd tegema. Nt. Koristajad, müüjad, politseid, lapsehoidjad, baariteenindajad, pizzatoojad, sotsiaaltädid ja postipoisid on kõik NPCd, ja sa võid nad enda suguvõsasse võtta.

Townie= Naabruskonnas elav simm kellega ei ole võimalik mängida kui ta sinu majas ei ela. Mäng teeb ise Townied alati kui näib et neid on vaja.

Järglaste elumõtted ning pärijad

Alustajale tohtisid sa ise elumõtte valida, nüüd see aga nii ei käi. Kui alustaja lapsed teenageriks jõuavad, võta välja täring, veereta ja vaata numbrid; vastavalt numbrile, vali elumõte:

1. Raha
2. Teadus
3. Pere
4. Romantika
5. Kuulsus
6. Võid ise valida/ NLi omanikud: Nauding.

Kuna mõte on suguvõsa kasvatada, pead sa oma paarikese lastest kellegi pärijaks valima. See pärija jätkab suguvõsa siis kui ta adultiks saab. Pärija jääb sugu majasse elema siis kui teised ära kolivad. Vali oma pärijale mees või naine, ja jätka sugu edasi! Mängi kuni 10. põlvkond sünnib, või sugu sureb (pärija sureb enne laste saamist ära)

Punktid

Kui tahad, võid sa mängus punkte lugeda. Punktid tulevad teatutest asjadest ja juhtumitest. Need punktid on siin tavalisele Sims 2`le, aga lisaosadega tuleb nentesse muudatusi.

+1 punkt igast põlvkonnast (max. 10)
+1 punkt igast pere 100 000 § rahavarust
+1 punkt igast krundil olevast kuldsest hauast (tuleb siis kui simmil on surres meeleolu valge peal)
+1 punkt kui sinu simmil on 3 head sõpra (nt. 9 sõpra, 3 punkti)
+1 punkt igast krundil sündinust alien-beebist. Alienitel ei ole võimalik sugu jätkata!
+1 punkt kui su simmi "Võimatu soov" täitub (võimatuid soove võivad olla 10 lapse saamine, 20 armastatud..)

Võimatud soovid:

-Pere
--Saa 10 last
--Saa 30 lapselast

-Raha:
--Teeni 100 000 §
--Omanda viis 10. taseme äri

-Teadus:
--Saa kõik oskused täis
--Alienid röövivad mind 3 korda

-Kuulsus:
--30 head sõpra

-Romantika:
--20 armastatud samal ajal

-Nauding:
--100 kohtingut
--50 Super taseme kohtingut

-Söömine: (tuleb kui muudad elumõtted punase elumõtte palgiga Nightlife´s)
--Söö 200 juustuvõileiba

Boonuspunktid

Boonuspunktid sa võid lugeda ainult ühe korra.

+1 punkt kui kõik kümme töö auhinda on krundil
+1 punkt igast erinevast NPC`st kelle sa oma suguvõsasse võtad.
+1 punkt igast erinevat värvi kummitusest kes su krundil on.
+2 punkti kui su krundil on kummitusi igast värvist.
+1 punkt kui õnnestud saama kuldse haua igast elumõttest.
+2 punkti kui õnnestud saama kaks sosical bunny`d romantilistesse tegudesse (suudlema, kallistama..)
+2 punkti kui kõik kummitused on krundil vabad (sa ei ole neid veega või müüriga piiranud)
+2 punkti kui kümnes põlvkond on kaksikud.

Karistused

-1 punkt igast psühholoogi külaskäigust (tuleb siis kui simmi elumõtte palk on täiesti all)
-2 punkti kui sündinud beebi vanemad on teineteisele mingisugune sugulane (jah, simsis on võimalik sugulasega last saada..)
-1 punkt igast sotsiaaltädi viimas lapsest
-2 punkti igast krundil surma saanust simmist kes ei ole sinu peres.

---

University´ga kaasnevad muudatused

Nüüd võivad su simmid ülikooli minna! Kuna simmid saavad ülikooli kolides automaatselt 20 000 § raha, võetakse see pärija koju tulles koodiga maha. Nagu ennemgi, mängus ei tohi kasutada rahakoode. Sa võid panna ülikooli kas ainult oma pärija, või siis kõik lapsed. Koju tohib tagasi tulla ainult pärija, teised sa kas jätad ülikooli, või ehitad oma maja.

Uusi Punkte

+1 punkt kui simm saab ülikoolis parima hinde
+1 punkt kui simmil on ülikooli lõpetades 15 sõpra
+2 punkti kui sa ei kasuta kunagi elueliksiiri oma LC-peres
+1 punkt kui teismeline saab ülikooli minnes toetusraha
+2 punkti kui teismeline saab kõige suurima toetusraha (14 000 §)

Nightlife`ga kaasnevad muudatused

N?ghtlife´ga tuli kaasas võimalus simmidel asju kaasas kanda nö. kotiga. Ka tavalistel Townie`tel võib kotis olla palju kalleid asju mis sa võid kas maha müüja või majja panna. Tasub läbi vaadata!

Uusi Punkte

+1 punkt kui su krundil on 30 kasutamata elueliksiiri pudelid. Kui 30 täis saab, sa võid kõik pudelid ära kustutada ja kogumist uuesti alustada. Nii teenid sa punkti uuesti.
+1 punkt kui su krundil elab alien, zombi või vampiir
+2 punkti kui su krundil elavad kõik kolm osutatutest; alien, zombi ja vampiir
+1 punkt kui simm läheb ülikooli ja tuleb tagasi vampiirina või zombina.

Uusi Karistusi

-1 punkt kui sa muudad simmi elumõtted Nightlife kaasas tuleva Elumõttemuutmis- palliga
-1 punkt kui Mr. Big või The Diva kolib su krundile (see selle pärast, et nad toovad kaasa nii palju raha ja muid asju)(sa võid ikka temaga lapse saada)

Mr. Big= Piduriietes (kallid mantel ja püksid) ümber linna käiv mees, kes on hästi rikas

The Diva= Piduriietes (pikk õhtukleit ja sall) ümber linna käiv naine, kes on hästi rikas

Open For Busines´iga kaasnevad muudatused

LC- pere võib hakata oma poodi pidama kas oma krundil, või siis uuel linnakrundil või valmis putka osta. Poe pidamine on aga kallis, eriti kui koode ei tohi kasutada.

Uusi Punkte

+1 punkt kui saad oma poe 10. tasemele
+2 punkti kui sul on 5 äri
+1 punkt kui saad kuldse aumärgi millestki
+1 punkt kui ehitad Servo

Uusi karistusi

-1 punkt kui ajakirjanik annab välja halva hinde su poest
-1 punkt kui su pood konkurssi läheb

Pets`iga kaasnevad muudatused

Nüüd on sul võimalik ka oma LC- peres elava kassi või koeraga sugu jätkata! Selleks vajad sa kahest erinevast grupist koera või kassi, kes teineteisega toime tulevad. Oota paar simsi nädalat, ja su loomakesed saavad poegi! Vali neist üks pärijaks, ja müü ta õed-vennad maha. Osta oma pärija suureks kasvades talle sobiv kaaslane, ja jätka sugu!

Uusi Punkte

+1 punkt kui su loom saab 4 või rohkem poegi
+1 punkt igast koera- või kassi põlvkonnast (max. 10)
+1 punkt kui sul on 10 looma hauda, ja kummitused on vabad (sa ei ole neid vee või müüriga piiranud)

Uusi Karistusi

-1 punkt kui loomakaitse viib su loomad ära
-1 punkt kui su loom sureb muusse kui vanatusse

---

Mul ei olnud kuskilt Seasonsi ja Bon Voyage punktitust või muudatusi võtta, aga ma mõtlesin siis ise. Kui keegi leiab kuskilt õiged reeglid, siis suur aitäh talle!

---

Seasons`iga kaasnevad muudatused

Seasonsiga kaasnevast võimalusest, puuviljade kasvatamisest on su LC´s palju abi. Maalapid on odavad, ja sa saad palju juurvilju mis peavad su simmi nälga hästi üleval. Ka kala püüdmine aitab eriti Extreme stardiga alustavaid; see ei maksa midagi.

Uusi Punkte

+1 punkt kui sa pääsed aiaklubisse
+1 punkt kui sa saad soovikaevu
+1 punkt kui sa muutud lillesimmiks
+1 punkt kui teenid kuldse aumärgi aiatööst

Bon Voyage`ga kaasnevad muudatused

Reisile minek on kallis, aga kui sa oled juba kaugele oma LC´s jõudnud, õnnetub see siiski.

Uusi Punkte

+1 punkt kui simm leiab aarde

Nipp:

Kui Sul tuleb mitte väga suuri rahamuresid, saab neid lahendada nii: Kliki maapinna peale, siis DIG FOR TREASURE, Sinu sim hakkab kaevama, (lähemalt siit) leitud asja saad maha müüa ja sellega raha teenida.

 

Simsimaa veeb annab ainsana Eestis ja eesti keeles täieliku ülevaate The Sims seeria mängudest ja nende lisadest, infot, nippe, koode ning veel palju muud The Sims seeria mängude kohta. Kõik siin leheküljel avaldatud materjalid on vabad kopeerimiseks ja kasutamiseks, sest sa teed seda nagunii.